روزشمار عملیات های دفاع مقدس

نوار زمان هشت سال جنگ تحمیلی

عنوان رده اخبار : وصیت نامه شهید مهدی علی خانی _ نگذارید تفرقه و نفاق بین شما جدایى افکند
نسخه قابل چاپ

وصیت نامه شهید مهدی علی خانی _ نگذارید تفرقه و نفاق بین شما جدایى افکند

همه رده ها > وصیت نامه شهید مهدی علی خانی _ نگذارید تفرقه و نفاق بین شما جدایى افکند
وصیت نامه شهید مهدی علی خانی _ نگذارید تفرقه و نفاق بین شما جدایى افکند وصیت نامه شهید مهدی علی خانی _ نگذارید تفرقه و نفاق بین شما جدایى افکند
شهید مهدی علی خانی، یادگار محمد و مروارید یکم فروردین ماه سال 1349 در قصر شیرین به دنیا آمد. او دانش آموز سوم متوسطه بود سپس به عنوان بسیجی در جبهه حضور داشت.

این شهید گرانقدر یکم مرداد ماه سال 1367 در شلمچه بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید. مزارش در بهشت زهرای شهرستان تهران واقع است.

وصیت نامه شهید مهدى علی خانى را در ادامه مرور می کنیم:

وصیت این حقیر به مردم همیشه در صحنه و بسیجیان شیردل این است حال که مشرکین و کفار دست به دست هم داده و مانند دو قیچى مى خواهند ریشه نهال اسلام را قطع کنند و از همه طرف هجوم آورده اند تا این نور اسلام را خاموش کنند و مسلمانى را از روى زمین بردارند.

بر ماست که با عزمى استوار و راسخ به میدان جنگ رفته و با توکل بر خدا بارى دیگر در مقابل این مزدوران و ظالمان بایستیم تا این اسلام و قرآن را که حاصل خون هزاران هزار شهید از صدر اسلام تا کنون است که با نثار جان و مال خود این دین مقدس و قران را تقدیم ما کردند ما هم با سلامتى کامل و سرافرازى آن را به صاحب اصلى آن برگردانیم.

حضور شما مردم قیور و بسیجیان شیردل باعث تداوم این انقلاب و بر پا داشتن اسلام و پرچم اسلام است. کوچکترین تردید در این مورد و نرفتن به مقابله با دشمن برابر است با مدیون شدن خون شهدا حال خود دانند. رونده راه شهیدان باشید و پیرو ولایت فقیه.

نگذارید تفرقه و نفاق بین شما جدایى افکند در زندگیتان اول دفاع از اسلام و قرآن را قرار دهید بعد زندگى و درس و کار زیرا کار درس زندگى فرزند ماشین و ... همگى وسایلى هستند براى دفاع از اسلام و رسیدن به مقصود.

از شما برادران عزیز مى خواهم که همگى مرا حلال کنید و اگر حقى بر گردنم دارید ببخشید. آنان که ره وصال شناخته اند، با مرکب حق به قلب شب تاخته اند. در مسلخ عاشقى چو پروانه همه، جان در ره دلداه خود باخته اند.



منبع: نوید شاهد

صفحه 1  
1 صفحه - 1 رکورد




© 1397 کلیه حقوق محفوظ است | طراحی وب سایت
x - »